Na zahtevo ZZZS smo uvedli naročanje bolnikov z namenom čim krajšega čakanja na pregled.
Za nemoteno delo in skupno zadovoljstvo vas prosimo, da upoštevate sistem naročanja in tudi uro svojega obiska.
V kolikor zbolite nenadoma in potrebujete pregled isti dan, se oglasite v ambulanti 1.uro ordinacijskega časa
(brez predhodnega naročanja!)
Naročite se lahko
osebno ali telefonsko (na tel.št. 02 78 78 040)
v ordinacijskem času ambulant,
preko elektronskega obrazca,
po e-pošti ordinacija.solman@gmail.com
(izključno naročanje pacientov na zdravstveno storitev)
ali nam pišite po klasični pošti na naslov:
Zdr.ord. "dr.Šolman" d.o.o.- (naročanje),
Rogozniška cesta 32 a, 2250 Ptuj.
Vsak pacient, ki bo nujno potreboval pregled, bo pregledan še isti dan. Upoštevati bo treba, da bodo imeli naročeni pacienti prednost pred nenaročenimi, nujni primeri in poškodovani pa pred vsemi.
Naši pacienti ste predvsem otroci in šolarji, ki pogosteje zbolevate nenadoma. Zaradi tega se bo včasih dogajalo, da se bo čas čakanja na pregled podaljšal.
01HITRI PREGLED
Praviloma naročeni v roku do 3 delovne dni.
02REDNI PREGLED
Praviloma v roku do 5 delovnih dni (kronični bolniki, kontrole, administrativne zadeve).
03TISKOVINE
(Recepti, napotnice, izpisek iz kartona, bolniški list) v roku od 2 do 5 delovnih dni (lahko naročite preko e-pošte; v pomoč naj vam bodo navodila, objavljena tukaj).
04 PREVENTIVNI PREGLEDI
Praviloma v roku 7 delovnih dni.
V času, rezerviranem za zdrave, nenaročenim pacientom nudimo le nujne storitve za nenadno zbolele ali poškodovane. S skupnimi močmi bomo tako pripomogli:
01da se zdravnik popolnoma posveti otrokom in šolarjem, ki so na sistematičnem pregledu.
02da se prepreči stik zdravih in bolnih otrok (Ur.list RS št.19, 12.3.1998).
V interesu otrok, ki so na sistematičnem pregledu, se Vam zahvaljujemo za razumevanje, kar je tudi interes Vašega otroka, saj je vsak redno sistematično pregledan.
Telefonska komunikacija je sicer hitra izmenjava informacij, vendar izjemno moteča za delovni proces.
Medicinsko osebje opravlja veliko nalog
(sprejem pacientov, razvrstitev glede na stopnjo nujnosti, testiranja in priprave na pregled, svetovanje ipd.);
posledično je velikokrat zelo težko odgovoriti na telefonski klic.
Dodatna slabost telefonskega komuniciranja je, da vsebine pogovora ne moremo zabeležiti v pacientovo kartoteko.
Vljudno Vas prosimo, da telefon kot komunikacijo uporabljate le izjemoma.
Za življenjsko ogrožujoča stanja se v vsakem času kliče PHE enota na številko 112.
Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki!